20 Dezzember (A) okejdå december..

Jaha idag så slutatade vi , vi skulle dansa i skolan och inte nog med att dansen är så pinsamt dålig. så gjorde jag fel några gånger ! fhan ta mig ! haha , sen gick jag frida filippa & sanna hem till mig :) , vi tog ett skoj kort och jag skämms över mig själv som är fulast av oss ! hahahahah men jag är glad ändå ! :D , ska till älsklingg frida snart. tjej kväll hos henne denhär gången ;)  . och nu är dt lov !? hahaa dt behöver jag värkligen.
HAha vi hade så grymmt tråkigt så vi pinsamt nog klädde ut oss ! haha sen orkade vi inte göra bilden så värklig på datan så den blev såhär ;) <333


image5

Kommentarer
Postat av: filippa

Heeeemskt ful bild på mig !!! "/

2008-03-15 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0