22.55

Jadå , igår som sagt tog jag ju kort med tjejerna och sminkningen blev väl sådär, som ni redan sätt så drev vi med lite ¨färger & sånt . resultatet blev något älv-liknande. och alla hade varsin färg. Filippa lila frida grön Sanna Blå och Dezzi Rosa. jag fick sminka alla och tröttnade efter den första så resultaten blev sisådär. kunde gjort bättre.. på mig själv orkade jag inte så det är kladdigt och fult, här är några fula bilder ;)
     

Haha pinsamt nog åkte tjejerna hem i den där sminkningen så dom skämde ut sig totalt ( tror jag (A) ) jag som var hemma duchade och sminkade om mig ( jätte lite så jag såg häämskare ut än innan.. ) sen gick jag till bussen & åkte till frida.. där alla andra tjejerna var. fast nu va kl typ 8 (A) . sen morgongen därpå ( alltså idag ) så gick jag upp halv 9 och tvingade dom andra att vakna sen drog jag och mamma till skäris och köpte julklappar. haha sen har jag kollat på tv och nu sitter jag här :;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0