23

Hejsan idag så låg jag i sängen jäääääättteee läänge.. / trodde jag.. jag låg där och blunda och kändes som jag låg till kl 1 . så när jag typ bestämde mig för att sätta på tvn så märkte jag att kl bara var 10 ! :O, tji fick jag och jag kollade på tv i en timma sen fick jag lov att gå upp. *URK* jag typ sätt på tvn i vardagsrummet och åt frukost. sen blev jag tvingad att städa mitt rum, sen åkte jag och mor ner till centrum, köpte mest hår & smink produkter till mig faktiskt, träffade ganska många där, såg blandanat mimmi & julia + mamma, angelica & michelle + mamma, sen cassi, johan & storesyster Mickaela. sen kom jag hem och målade naglarna (A) , typ slog in 2 paket och sen hoppade jag i badkaret * mmmm :) * så nu är jag ren och luktar gott ;) . haha och nu ska jag äta lasange eller hur dt nu stavas. * BLÄÄ ! * ses sen puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0