lucia

Hejsan, idag är dt lucia, först började vi kl 8 ( som vanligt ) men nu skulle vi typ titta på lucia tåg i skolan, så vi tittade i ca 1 timme, sen hade vi bild, då fick man ta med sig typ godis & sånt till skolan , { och självklart glömmer Dezzi + alla nära vänner dt så vi fick inget (A) }, hahaha , sen så typ "julpysslade man" hahaha. sen åt vi för vi va suktade av att man fick pepparkakor & mandariner (A)  gröten va sådär . hahha. jag som är galen i sån där typ " saftsoppa" som man alltid fick i min förra skola. Fanns inte ! jag fick typ damp men jaah (AA) , efter maten hade vi engelska. och som vanligt satt jag och kunde inget på läxan :$, så jag typ satt och ritade på nått papper hela lektionen. ( asså killarna i vår klass spelade hockey i skol DM, så vi fick sitta vart vi ville & typ lekte :S saajk dag.
jaja, sén hade vi vår riktiga lunch tid. då gick vi ner & typ tog dricka och mandariner (A) så vi satt typ vid ett bort och åt massa mandariner, sen kom  Isawbelle@ <3 och joinade oss, tillslut hade vi en stor hög med mandarin skal. men ingen orkade ta bort dt så alla gick från bordet, ( förutom sanna & frida  ) alla andra började typ kuta för att ingen skulle se våra skal och tvinga oss att städa (A)  haha så vi typ sprang allt vi kunde ut ur matsalen och sprang ett tag på den våningen, ( sen började emma & frida typ leka kull (:S ) moget hahhaa  , sen när vi kom upp så kom Sanna & frida frram & berättade att dom blivit jagade av Vaktmästaren & att dom blivit tvugna att ta undan alla skräp (A) hahahha
ja sen va dt teknik, och sist matte, sen vare slut. 
 då gick jag & flippa hem till mig . * suck * trötta . sen så sitter jag här och har just ätit glass (A)
puss & kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0