Förlåt för ett tredje innlägg idag, :$

Jag saknar dej så obeskrivligt mkt, men jag kanske inte insåg det först.
Ditt glada lende, sjuka humor,ditt sätt att alltid skina på ?!.
Du är nästan lika dålig på allt som jag, fast inte lika sämst på matte ( hah du fattar ;) )
Det är därför vi passar ihop så bra gmn!,
Men lixom, jag har aldrig sätt dej sur eller arg eller nått. för mej är du alltid samma glada person.
Du betyder mer än vad du tror.. , typisk replik för en blondin.
Men jag är ju som sagt så korkad. så kan inte komma på något bättre sätt att beskriva de på.
iaf, saknar dej jättejätte mycket.
ska bli kul nu när vi börjar i samma klass, det är ju ett stort plus!.
men ett stort minus är att jag inte träffat dej på hela lovet. :-/
Älskar dej väldigtväldigtväldigt mycket.
hoppas du vet om det.



Emma isabella caroline Jacobson,! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0