11/4

jaha jo idag ere egentligen den 12. men jag han inte skriva igår så jag skriver nu istället. okej

skolan som vanligt. sen hade jag dans, efter dansen gick jag Sanna & Frida hem till mig & övade på dansen som vi ska visa upp i skolan haha. sen så åkte vi till centrum, för frida skulle ha dans. då träffade jag & sanna Rallo. han va faktiskt mer normal än va jag trodde ! hah ta inte illa upp ! :), så vi satt lite i nån park & snackade, sanna skulle putta mig. men rammlade själv så jag kom på henne. så nu säger hon att hon har jätte ont i sin hand. hahha så synd om henne då :) . hon får skylla sig själv som äns kom på idén att " putta "  ? haha . jaja. sen så typ träffade vi frida igen & fick åka med henne & hennes mamma hem till henne. var där ett tag. sen gick vi till stuvsta & köpte mat. haha ssen gick vi hem till sanna & lagade maten HELT SJÄÄLVA!  haha dt blev lövbiff, kroketer & sallad typ :) rätt  nöjd med resultaten faktiskt! :) hah sen typ gick vi till utsälje & kollade på film med Fridas kompisar. eller hon kände typ 1 av dom & dom andra 2 va hans vänner. vi kollade på nån " skräck film " eller asså dt var nått med nån familj som typ behövde stanna i öknen för att bilen gick sönder & så blev typ alla dödade & så blablabla, sen typ gick vi hem vid 11 tiden eller nått, dom följde oss en bit sen ttyp hämtade sannas mamma oss.  sen typ satt vi vid datan och så snackade vi & sen vet jag inte riktigt när vi somnade. sen idag då den 12 så typ hade vi dans & så ska jag laga maten & massa så .sen ska sanna sova här också, men hon är inte här än hon kommer nån gång eftermiddagen.
ddezzis


Kommentarer
Postat av: Fiffi

mycke haha och typ i din bloggning

2008-04-12 @ 22:12:43
Postat av: cassie

haha, den filmen har ja faktist sett(AA)

2008-04-12 @ 22:59:49
URL: http://cassiiz.blogg.se
Postat av: dezzis

haha mamma du e som du e... hihi jo cassi den va väl jätte bra ;)

2008-04-13 @ 13:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0