14/4

tjjuu, idag är det måndag & vi började kvart över nio. intressant jo jag vet :) menmen, vi slutade typ 15 i 4 idag, då gick jag, sanna & frida hem till mig & dansade. vi måste ju öva öva öva till skol-saken . haha :)
& jag har ätit & vi har snackat & blabla nu måste jag dansa lite mera tror jag. så vi höres kära blogg.



hahahh ! förlååt men måste bara langa lite skryyt med att jag är brunast (A) här är en bild på sanna mig & frida från i lördags hahha :) fick klippa ihop bilden lite för vi stod så långt ifrån varan haha !
image45


hahha tyvärr så råkade den där bh saken följa med på bilden på både mig & frida. men så äre (A) hahahah !


puss ddezzis

Kommentarer
Postat av: sans

usch vilken ful bild haha ;)

2008-04-14 @ 19:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0