19/4

hiihi igår orkar jag inte skriva så mycket om . fast jag & sanna va med PB & huang, hah vi spelade footbooll på Huangs tomt & då var Emil & Klara med (A) Eller stavar hon Clara ? aja dom va iaf med :) & Huang & Emil hade väl lite syskonkärlek då & då haha . & innan vi spela fotboll så va vi hos sanna & hoppade studsmatta, sen vid 9 tiden gick vi & köpte glass på Loffes. :) Huang bjööd (A) men jag ska väl betala tillbaka tycker jag. för att köpa glass till 4 perrsss e lite för snällt (A)  haha :) seen typ gick jag & sanna Hem & typ satt vid datan & så. idag så typ va jag mamma & sanna i cetrum & jag behövde ett nytt linne som inte fick vara SVART ! så jag fick ett typ mörkgrönt & så köpte mamma ett par skor som jag skulle kunna ha lite då & då bara för skojjskull. dom var väl okej :) funkar & är rätt sköna. lägger upp bilder på dom här under. annars har jag haft dans idag & vi fick våra platser. & tyvärr ska jag stå längst fram på typ den svåra delen .. enligt mig haha menmen dt går nog bra :)

image56 image57image58
den där färgen var Linnet.



såååuu dt var dagens inköp & händelser

puss

ddezzis




Kommentarer
Postat av: sofie

dezzi du e jue jättebra på den sista delen ;)
det kommer gå skitbra, :)

2008-04-21 @ 07:50:58
URL: http://anglerfjords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0