20/4

jahaau. idag så vaknade jag & sanna hemma hos mig vid typ 10 tiden hahah .. så vi satt vid datan, hjälpte mamma med att ställa ut möblerna på tomten ( asså sånna som ska vara ute (A) ) & typ fixade oss. sen drog vi till IP igen & spelade fotboll med huang. då var Z & molle där . [ jag tycker att foboll känns så sommrigt så jag kan inte låta bli (A) föresten spelade jag fotboll för inte så jätte länge sen (AA) ] haha aja sen gick jag huang & sanna till sanna & åt glass.. pääronslitt för  mig (A) & vi hoppade lite studsmatta. sen gick vi tillbaka till IP & spelade lite. sen kom erka & maaurer & va lite smått med oss sen skulle dom spela match där så vi kollade på halva sen drog jag & sanna till dansen, jag orkade inte kolla på sannas dans för jag har gjort det 1000 gr typ hah så jag satt i typ " hallen  " så såg jag emme så jag började skriva sms till henne om att jag såg henne & hon & hennes vänner blev typ skit irriterade för dom inte visste var jag var så dom började leta. efter ett tag gick jag ut ur rummet & vinkade då skrattade vi lite & sen drog dom. sen började min dans & jag kom nyss hem ifrån den. fick åka hem med jossi så jag slapp gå (AA) TAACK :). nu sitter jag & äter & fick typ nån bulle :) hih laangar lite bilder från idaau :)

          

föörlååt men dom här bilderna skriiiker SOOMMMMAR ! för mig (AA) idag var den mest sköna dagen på lääänge !

ddezzis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0