7/4

hhejs söötnosar ! :)  idag så vare skoola dåra.  killarna hade dragit till Chicago i lördags så vi hade bara 2 killar i klassen. ( fredde & poontus för dom spelar inte i huddinge hockey ) lycka till i usa killar :), jaja iaf så det va rätt lungt & skönt faktiskt. på NO:n skulle vi kolla något med rökning så våran lärare äldade upp en cigg & vi fick se hur mkt rök & kära det var i en . haha äckligt fan att se sådär det såg ut som mat olja :S ush! sen på musiken skulle vi sjunga helt själva för läraren ! haha skit pinsamt men det funkade. jag sög men jag vågade iallfall hah ! sen så följde Cezan & ssans med mig hem & vi gjorde inte så mycket. sen så har jag typ Badat i mitt älskade mini badkar (A) haha & sen typ håller jag på & äta glass & te för jag har SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ont i halsen .. :/ fan asså hah a
pusspuss ddezzis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0