fotboll

jo igår den 19 så gick jag & sanna ner till stuvsta ip & typ snackade & spelade fotboll med några. vi va där typ till 15 över 8 sen så gick jag sofia paula & sanna till coop & köpte glass & chips hah (A) sen satt vi där typ i en timma hahaha sen gick vi ut & träffade molle & zeta haha vi gick typ runt vid kvarnberga. & sen typ va vi i kvarnbergsskogen hah & typ såg inte vart vi gick för det hade blivit så mörkt hahh . sen typ va vi på dagiset & i vikingaparken. sen så blev vli typ jagade av några thailändare som typ va sjukt läskiga (A) skit konstiga meen dt var för att molle & zeta öppnade deras dörr till deras lägen het sak .. asså dom hade typ en mötes lokal längst ner i höghusen vid vikingaparken.. så vi sprang som fan & garva & en kärring typ skrek efter oss & så.. sen typ kom en bil &  vi blev skit rädda & sprang in på närmaste tomt & gömde oss. då stannade bilen precis där vi va & titta på oss. vi blev skiit rädda.. men märkte sen att vi hade gått in på deras tomt..:$ , haha så vi typ bah .. oj hah sorry.. & så fick sofia be om ursäkt för att vi gjort som vi gjorde (A) sen så satt vi typ på kvarnbergaskolans bänkar  igen & typ snackade & jag & sanna typ dampade lite hahah :) hmm.. vad hände mer.. vet inte me jag & sanna gick hem typ vid 11 tiden & satte oss vid datan & typ stängde den vid 1 då gick vi in till mitt rum & kollade på tv ett litet tag. fanns inget att se på så vi släckte vid 2 . ;) såååe här kommer lite fuuule bilder från fotbollen :)

image61image62image64image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0