okej 4 inlägget idag ! ...-.-

som jag sa. & typ lovade för mig själv. så skulle jag skriva på kvällen. itne så mkt att berätta om. ttyp tittat på tv. försökt att dansa lite men det GÅÅR INTE när man är sjuk. kanske ska till skolan i morron :) vi får se hure blir med det. jag ska iaf sånnafall till skolsköterskan & kolla upp varför jag får så svårt att andas ibland & så haha (A) jaja. jag typ gick mellan datan & tv 100 gånger & så, är typ lite förkyld nu bara . men det får jag klara mig med :)
just nu sitter jag & lyssnar på Mika - happy ending . typ hah just nu skriker dom hela texten . intressant jag vet (A) men jag försöker bara roa er lite med mitt tragiskt roligaliv ! haha jippi, ääjjs måste lägga ner innan jag gör bort mig för mycket.
puss & kram ddezzis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej, jag tycker att du jämt har så fin design på din blogg.
jag vet hur man får header och backgrunden men hur gör man för att få olika färger bakom texten där man skriver inläggen?
snälla svara.

2008-04-10 @ 16:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0