Batman,

Jahapp, nu var jag själv igen då, idag var line här och sen kom oliva & jossi :)
line gick och gav oss hennes påse med polkagrisar (A) . mums (A) !

Liia gick sen & sist jossi som gick nydligen.

Föresten har jag tänkt att jag entligen ska ta tag det här med mitt dåliga ätande - mamma klagar jämt på mig hur mkt skit jag äter, proppar i mig godis - chips - fika & massa mer, visst . det kanske itne syns så mkt på min kropp just nu. ,men när man blivit äldre så säger det PANG nån dag, så får man ångra sig. - men NEJ ! jag tänker itne tillåta det. jag ska börja skriva upp varje gång jag äter något dåligt. på så sätt ser jag det framför mig och då blir det lättare att säga nej & så . - mer om hur det går kommer senare !

I morron ska jag moster mamma & ( troligen Line ) kolla på den där typ Batman filmen ? iaf, kl 6 ska vi till heron & se den.
ska bli lite mysigt :)

Bild: en lite mer - konstig , bild på mig som liten,

Ha en bra kväll !


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tackar :D

2008-08-05 @ 22:39:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: sofiess

sööt bild :)<3

2008-08-06 @ 16:00:32
URL: http://lejonflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0