Ågesta

helluu, kom hem för ca en timma sen. hade faktiskt lite små kul idag. inget jag skulle vilja göra om precis. Men det var bättre än förra året . nu vågade man prata mer & dom 7orna som hamnade i min & frida Ö´s grupp snackade som bara den ! :)

i morse var jag hos Doktorn som sagt. jag ringde Huangen vid 7 tiden nått för jag tänkte tvinga med mig honom. jag ville absolut inte gå själv ! så han som är så snäll hänkade ner & sen va vi hos honom ett tag innan vi skulle sammlas kl 10.20 som sagt.

tog lite bilder idag som jag tänkte lägga in.

Även bilder från igår ! :)

IDAG -

påväg till skolan , huangen med sin otroligt fina mössa .. haha :)

Huangen framme på ågesta när vi åt mat :)

Linnea och sanna :)

Söta Matilda som dricker saft :) ,  ( om jag inte får visa den här bildet så säg till matilda ! )


IGÅR -


Frida :)

sanna ser sådär skön ut :)



hör av mig senare mot kvällen ! tjiingeling

Kommentarer
Postat av: sanna

hah verkligen "jääätte" fin bild på mig (A)

2008-08-21 @ 20:32:44
URL: http://sanssans.blogg.se/
Postat av: hhuangs

Haha man e så snygg i hatt (A)§

2008-08-21 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0