Centruuum

Hallå bloggen ! :)
tänkte lägga upp en bild på dagens " outfit " men det blev tyvärr inte så eftersom korten blev förmörka märkte jag, & jag tog dom i morse & jag orkar lixom inte klä på mig allt igen (A) .. ( har bytt till lite mer bekväma mjukis kläder )

idag hade vi skit tråkigt i skolan . först spanska sen svenska sen no sen lunch sen No igen sen so & sist svenska igen. helt cp att ha ett ämne fleragånger om dagen. urrrrrkkkk!
iaf slutade vi halv 4. våran senaste dag.  efterskolan åkte jag sanna & frida till centrum & dom köpte lite småsaker & jag köpte en kexchoklad... inte bra (A) haha men men så blev det.

i morron har vi tydligen ingen So så vi har 2 lektioner + dansen. men den är så rolig så jag kallar den inte för Lektion (A) hihi
efterskolan så har jag dans kl halv 5 typ, får se om typ jossi & sanna kanske henkar hem till mig emellan åt ? hihi vet inte :) får se. ska nog tvinga sanna att jag ska sova hos henne i morron :) får prata med henne sen ! :)


ses ! tjuuuhuu :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0