Dans & nrj

Hejsan :) , idag vare dans kl 14.15. men innan det gick jag & sanna till Ip & tittade på alla människor. haha very fun,...
hah nej men på dansen hade vi Nora för förstagången och det var väl helt okej :) kände mig lite ut tittad kanske .. men så ere :)

efterdansen åkte jag & sanna med 710 & jag gick av vid skolan. frida hade frågat om vi skulle åka till NRJ så det blev planen

jag åkte hem duchade & började klä ¨på mig, men så plötsligt kände jag att jag itne pallade. vafan ska jag göra där ? :P tycker alltid att sånt där är så trist. jag är itne så social av mig så jag går fram & pratar med vem som helst. så jag dissar dom nu :) dom ska mötas typ 15 över 6 & dom kommer få jätte kul för att jag inte följer med .jag lovar ! :P men jag får hitta på något annat. jag är FÖR TRÖTT för allt känns det som just nu .. hah


aja bilder från dom senaste dagarna kommer sen ! :) ciao

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ha en toppen dag och vi ses i skolan!



Puss på dig ;)

2008-08-30 @ 21:43:13
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0