Farsta

Idag hade vi Hemkunskap för första gången. slutade 15.05 & vi gjorde fruktsallad.
Jag & huang jobbar tsm, skulle egentligen jobba med jossi & cissi men det blev ändring :)

Efter skolan gick jag & jossi med varandra på vägen & så fick jag följa med henne & hennes mamma + syster till farsta om jag ville. såklart jag ville det ! så vi gick iväg till ett ställe & blev hämtade av hennes söta mamma :) , vi kollade runt & jag köpte ett par typ Jeans- tights från bikbok :) , fanns inte min storlek så fick ta en för stor men det funkar iallafall :) ,


har precis ätit pannkakor med sylt & glass...
och just nu sitter jag vid datan dåra ;)

i morron är det dans med " sara " för första gången ... * pirr* ;) men det går säkert skit bra (A) hihi


puss

Kommentarer
Postat av: belluut

tack så mkt :D

2008-08-26 @ 19:35:41
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0