första skoldagen

ja nu kände jag att det var dax att blogga lite, dagen började kl 7,30.
Jag sanna & frida började sakta men säkert resa oss från min säng. vi år frukost & började fixa håret. efter det borstade vi tänderna & sminkade oss. & sist men inte minst klädde vi på oss. 
En ganska tråkig - men stojig dag i skolan . massa nya 7or som stojade runt hit & dit. jag kan inte minnas att vi var så ? vi var mest rädda & försökte att inte synas alls. men dom här sprang runt & skrek & massor. jaja 
I klassrummet lekte vi typ -.- namn lekar & så & vår nya klasskompis " Jacob " fick väl förhoppningsvis en bättre syn på klassen. 

hursom helst är det Ågesta i morron - precis som förra året. urk - jag ska till doctorn typ i morron bitti kl 8.15 , jag får damp. vi ska samlas i skolan 10.20 ( dom som ska åka buss med skolan annars sammlas vi på ågesta 11.15) 
men eftersom min bussremsa är slut - så måste jag åka med skolan. 
Hursomhelst är vi väl hemma vid 13-14  ? 

Idag efter skolan gick jag sanna & frida till centrum. där mötte vi Lollo & becca :) , vi såg otroligt många från skolan där oxå. men mest 7or. efter ett tag kom min kära mor & vi kollade på skolfotto kläder - behöver nån tröja ?! . men vi hittade absolut inget. men vad kan man förvänta sig av huddinge ! :) fick hårfärg & en väska iaf. den är stor & det är precis vad jag behöver. lite små glad är jag :) 

slänger nog in en bild på väskan också . jag kan inte påstå att det är nån värsta "mode" väskan. men det är en Dezzi.
Det är nog bra för mig :) 
tack mamma för allt ! :) 
föresten!  jag som färgade håret precis alldeles nyss - har då inte sätt resultatet. men jag chansar på att det är gult ! :S ,ser ut så när det är blött iallafall.. menmen vi fåår se hur det blir  ! 


ciaaoo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0