fredagen 080808

jaha, stockholms dag alltså ? jag orkar inte bry mig faktiskt. så jag sitter hemma.
jag börjar bli sjuk tror jag så jag behöver vila rätt mycket. idag så skulle jag träffat huang, men det blir senare.
kl 5 typ, sen har han träning.
sitter & läser lite i mammas bok - hon ville så gärna att jag skulle läsa den .
den heter - säg det inte till någon. och handlar om typ en tjej som blir slagen & så av sin pappa. & boken är sann.
ush.
jaja,  lekt lite på taaz.com


hela bilden får ni tyvärr inte se, räcker med det här
jag har värkligen inte den här hårfärgen ! så ingen tror det. på sidan kan man fixa hår & smink & allt för den som inte vet !

kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0