Frida

Idag så ringde frida & sa att hon var utanför mitt hus, chockad blev jag, visserligen hade hon ju frågat kvällen innan om hon kunde komma lite eftertolv. men jag trodde hon skulle slå en pling innan, men nejnej :)
Jaja, glad att få träffa henne igen - och människan har ju gått & klippt sej en as ball liten lugg. visst det är en vanlig hederlig gammal pann lugg . men herregud så snyggt det var ! :)

iaf så åt vi mackor. " yummi" .. hah , ja sen allt det vanliga så det behöver jag inte ta upp ? :)

i morgon är det torsdag - sista torsdagen på sommarlovet ! :/ ush skolan börjar om exakt en vecka från och med idag.

Bild : frida från i vintras, tycker fortfarande om den bilden ! <3

ciao

Kommentarer
Postat av: frida

kul att se dej också denise, har saknat dej. love u :D<33

2008-08-14 @ 15:53:40
URL: http://ffripps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0