Godmorgon !:)

Heelluuu :), vaknade ganska tidigt idag, kl är bara 09.11 och jag är väl halvtrött.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Sanna pratade om nått som hanlade om att träffa Petter. Men vi får se hur det blir :)
Igår kom chris hit vid typ 7-8 för jag fick tråkigt. han är lite små sjuk fortfarande så han skulle vara hemma rätt tidigt, vid 9 eller nått. men så blev det inte. vi fick små springa till bussen för att hinna me den som gick 22.12 för annars skulle han behöva åka 23.12 & då skulle hans föräldrar typ dampa (A) haha hursomhelst så gick det bra & han han till bussen :)

Idag kommer mamma & fredrik hem från Dalarna, dom ska köra motorcykel där ifrån hem hit. så Fredrik försöker tvinga mig att åka motorcykel med honom.. hm.... får se om han lyckas.


ha en bra dag !  kram dezzis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0