Godmorrgon !

Hejsan bloggen :), jag har börjat tänka på om jag ska ändra min design, för just nu är den mest konstigt.
Har aldrig riktigt orkat fixa den så den blir bra, bytte ju "nydligen" header - och den jag har nu är inte änns svart . ( samma svarta )
men jag vet inte hur jag vill ha min design ?, får väl vänta tills jag får värsta kicken , haha :)
iallafall, hmm, vaknade tidigt idag. kunde inte somna om helt enkelt.
Idag är det inget roligt väder alls - som dom senaste dagarna. Får se om man vågar gå ut  ?

hur som helst måste jag ändå ner till centrum och köpa hårfärg ´
jag kan ju inte direkt se ut såhär - en blandning av blond brun & orange, ( har massa slingor i )
Orange är en as cool & fin färg på dom som föds med det - men nej inte på mig !



skriver nog snart igen,  puss sålänge ! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0