godnatt alla sötnosar ! <3

Ja nu ere dax att stänga av datorn och gå till min underbara säng & titta på tv !
i morron bitti börjar jag kl 9.15 så jag får lite sovmorgon iaf :)
Just nu är fredrik här övernatten & han ska vara hemma här med mormor underdagen & åker hem i morron kväll tror jag nog :)

nej nu ska jag släcka ner !
jag är fortfarande pank på mobilen, men skicka gärna massa söta sms iaf (A) ... alltid kul att läsa :) <3
 godnatt


bild : sommras när jag precis typ färgat håret brunt,  hemma hos line


hm... en riktigt...hm.. fin bild på mig från 7an nån gång.. väldigt seriöst med lines fina hårband & allt !


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack detsamma ;)

Fina bilder!

<33

2008-09-01 @ 17:30:44
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0