GOTLAND 08

sådär, några bilder. inte nån speciell ordning, så dt kommer tittsom tatt. menmen. nu har ni nått att kolla på :)

en bild jag tog direkt när vi åkte av färjan, tog igenom bil fönstret.

det är väl nästan ett måste att göra en sån här bild (A) ? tyvärr blev den lite konstig :)

på tofta strand, det var skit varmt i sanden, och mitt ansikte var konstigt så jag målade över.

annie vid tofta

Annie vid " ljugarn" eller vad dt nu heter.

konstig bild annie tog på mig på tofta

Wilma utanför huset :)

när vi va på Ljugarn

marita simpan & lite av Helene på resturangen :)

på båten hem från gotland

sandigt värre på tofta.

syster på tofta

jag och syster fick nått ryck och vi tog en fotboll & satt upp håret & så (A) haha

samma här dåra

samma kväll när vi åt på resturang

ute på visby nån kväll

annie samma kväll

liten ruulig bild på oss 3 på båten hem

samma kväll när dom skulle kolla om tivolit hade öppet, men det var för sent & då blev Wilma lite besviken :)

Kommentarer
Postat av: josefine

fina bilder :)



puss älsk,



haha :P



var gärna med i min frågestund http://jossiws.blogg.se/2008/august/fragestund.html

2008-08-04 @ 18:37:12
URL: http://jossiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0