Hemma

Hej bloggen., det är faktiskt skit skönt att h kommit hem, fast det var jätte kul på gotland & i kalmar! absolut.
Men ni vet, liksom den där känslan - aahh min säng !  det är så himmelskt att komma hem till sin egen säng & allt som är ens eget.  hah (A)
Jaja, hursom helst så ska jag färga håret - massa slinogor blir det, så jag vet inte riktigt vilken hårfärg jag har när jag är klar. haha låter inte bra, men det är kul att testa ?
Föresten funderar jag på om jag också ska ha en sån där " frågestund" som alla har ?
trodde inte att det var så jätte många som läste min blogg nu på sommaren - liksom man har så mkt annat för sig.
men jag blev så grymmmmmt chockad när jag nyss kollade min statestik ! ( chockad på bra sätt såklart )
att jag hade haft över 400 unika besökare igår. & idag har ca 160 st kikat in . jätte glad är jag nu ! :) tack till alla som läser :)
så nu insåg jag att jag kanske måste börja skriva om något intressant, några förslag ?

hoppas alla har haft en bra sommar- och har en bra fortsättning tills skola & jobb börjar igen . " urk "

bild : från i vintras någon gång, sanna frida & jag. vi ser inte riktigt kloka ut. men jag saknar er grymt tjejer !


måste bara tillägga att på fredag fyller sötnosen Line 14 år ! grattis till dig ! <3

Kommentarer
Postat av: linnea

taak (A)

2008-08-05 @ 14:23:48
URL: http://linez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0