idag för ett år sen..

tack tack huang för ditt gäst inlägg :) , hihi . japp , idag va det altså exakt 1 år sen vi va hos line & cassi & gjorde allt.
vi hade tänkt göra om det, men vi får se hur det blir . eftersom svikaren LINE ! ska träffa nån himmlans kille  imorron - visst jag är glad att du hittat en kille men fel tidpunkt ! , haha och jag som typ är sjuk.. menmen vi får tvinga på oss varan iaf enligt mig & jossi & cassi & stakars olivia som inte varit med i samtalet än, lyckosten är ju iväg nån stans i svergie och jag vet inte vart. hursomhelst. jossi är påväg hit & vi tänkte väl försöka ringa alla & så . vi ska också iväg mot stuvsta ip & träffa erik & jonthe . dom frågade oss & varför säga nej ? .. skulle kanske träffat frida idag om vi inte skulle sova hos nån. men nu värkar det genomförbart så sorry frida , älskar dig <3

bild : från gotland, fråga mig inte vad jag gör  ? :S !

jaja, vi ses ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0