line is in the house

haalluu, sitter här med Linnea och jaa, vad ska vi göra ? slå en pling till Jossi & olivia kanske ?
vi får se, nått hittar vi väl på. .:)

Tror inte jag åker till Halmstad, eftersom pappa aldrig ringer & jag orkar inte ringa. eller mamma säger att nu ere fan hans tur att ta tag i saker blabla. -skitsamma,

juste, snart är det dax för mig jossi line cassi & liia att köra våran övernattnings sak. fattar inte att det redan är ett år sen ! menmen vi lovade att göra om det! så visst. - ni som undrar vad jag/ vi pratar om . så äre så att vi typ skulle tälta hos linnea för snart exakt år sen . då bestämde vi oss för att vara uppe hela natten & typ syselsätta oss med tråkiga saker som kort & moooonoopooool & massa sånt. hahaha kl 8 åt vi frukost & kollade på film, då somnade alla förutom jag & sen somnade jag när filmen nästan var slut. sov 2 timmar sen gick vi upp .efter det gick vi till cassi & badade / hoppa studsmatta , tog kort med mera.


Line & kusinen Hanna thailand 07 :) fin bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0