Min dag

Hej där, jag har nästan inte skrivit på 5 min, känns som år :D jag har lirat lite xbox 360*, du vet halo 3. Har ja sagt hur grym grafik det är !! om nån vill adda mej, mitt account (nickname) är dezzibell007. När stod och kissade på toaletten började ja att grumla på lite roliga historier om blonda. hahah, blonda är så dumma assåw
 
Jag har möblerat helt efter mitt eget huvud, sa blondinen när hon visade sin nya lägenhet för en väninna. - Jag se det - de verkar ganska tomt...

 Blondinen kom in till en läkare och meddelade att hon såg dubbelt. - Sätt er ner på soffan, sa doktorn. - Vilken av dom?

 Söt, ung blondin som programledaren i direktsänd TV: - Jaha, då har vi kommit till dagens tittarfråga: Vad är det som är stort, brunt och springer i skogen? - Skicka svaret till oss och märk kuvertet med ÄLG!
 
Vad gjorde blondinen som fick veta att hon hade fått tvillingar?
svar: Gick och letade efter den andra pappan!

En rödhårig, en brunett och en blondin var alla gravida och satt i gynekologens väntrum. Den rödhåriga sa: - Jag kommer att få en pojke. - Hur vet du det? frågade brunetten. - För att jag satt på min man då vi gjorde det. - Jaha, då kommer jag att få en flicka för jag låg under. Då började blondinen gråta och de andra undrade vad som var fel. - Jag kommer att få valpar! grät hon...

Kommentarer
Postat av: Anonym

står du o kissar? :D

2008-08-28 @ 21:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0