onsdagen

Idag var den absolut tråkigaste skoldagen för terminen ! men det hemska är att det kommer komma många många mer som är värre. urrrkkk
dagens höjdpunkt för alla tjejer i klassen var nog när marcus lekte Mode-bloggare på svenskan. han satt & pratade om dagens outfit som tydligen var nån brun tunika ( tror jag (A) ) & att tidningen Chick var så bra. han hade riktigt kul & vi oxå :)
aja , dansen idag gick faktiskt förvånandsvärt bra. diagonalen som jag hatar gick oxå bättre.
Låten vi ska dansa till har jag inte riktigt fått nån kärlektill.. men den är bättre än dom vi haft förut. den heter All Nite ( det stavas Nite cp konstigt  men så ere :P ) & den har Janet J.. gjort ;)

jag har oxå fått ett busskort som räcker tills på söndag av lollo (A) tackar <3 det kommer göra det mesta enkelt ! :)

mamma & jag ska typ börja simma på Tisdagar. bara för att träna lite extra liksom :) vi börjar med 1 gång i veckan & sen ska vi lägga på mera :) fast vi måste ju anpassa oss till mina dans dagar :)

såå vi får väl gå ner till simhallen när vi har tid :)

allt bra med er ? med mig är allt typ bra.  :)

ses ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0