Sex And The City

ändrade planer som ni kanske förstod, vi stod där på Heron City  & skulle gå in i bio salongen . när nån som jobbade där frågade efter vår ålder- mamma sa ju såklart som det var - 14. Och dom bah : men då är dom för små för att se filmen - blablabla. mamma & moster blev ju såklart skit irriterade & tyckte att dom var jätte töntiga m.m.. men dom gav sig inte. så jag & linnea fick välja mellan några filmer. & då blev det Sex And The City. varken jag eller Line har sätt så värst mycket av de pogramen, men filmen var helt okej & det fanns inget att klaga över :) - jag är bara surt avundsjuk på garderoben & hennes skor ! menmen.. bara film :)


Måste oxå berätta att min minsta hamster Kotte, har dött. hittade honom bakom sitt hus - med benen rakt upp & stirrande blick in i väggen .
Han såg faktiskt rätt läskig ut, men jag blev inte lika ledsen som jag trodde, men det berodde nog på att Jonatan var här , & att jag inte riktigt fattat att han är död. aja han hade iaf 2 år & det är rätt vanligt. R.I.P Kotte !


förlåt för bild kvaliten, men jag hittade bara den just nu - och jag orkar inte klippa & leka & så . menmen ändå han :)


Just nu,  så har jag ont i halsen - undrar om jag börjar bli sjuk ?!,  så mamma gjorde te & mackor till mig.  får se om det blir bättre ?
aja, ses !

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Klart man får drömma! Stackars Kotte :(

2008-08-06 @ 23:12:29
URL: http://rebeckaovergaard.blogg.se/
Postat av: sofia

hihi tack:) sex and the city filmen är grymm,! :D

2008-08-06 @ 23:12:45
URL: http://ahrmans.blogg.se/
Postat av: sofiess

jag har också sett sex and the city :)

r.i.p kotte, :/

puss älskar dig <3

2008-08-07 @ 01:15:58
URL: http://lejonflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0