Skärholmen.

Jaha . idag blev man väckt kl 10.20 av mamma som öppnar dörren & skriker något liknande " HA DE NÄRAN & GRATULERAR ! " . jag blir förbannad , vänder huvudet, & säger Urk. då säger hon att det är min namsdag & hon öppnar fönstret & drar upp rullgardinen - det var alltså bara att gå upp.

Fast jag måste ju erskänna att det var värre igår , när hon började hoppa i min säng kl 9 ..-.- hon älskar att jävlas med mig .

jaja, planerna för idag blir Skärholmen med Cissi :), har inte träffat henne på jätte lång stund, så det ska bli trevligt :)
fast, jaghar inte så värsta mycket pengar.. tappade bort typ 60 spänn igår & köpte bussrääämsa så... im pank .
nej men hårfärg har jag råd med iallafall !

ska dricka klart mitt te som jag hållt på med sen kl halv 11. altså en timma. ush ... haha men det är kallt & jag orkar inte men måste dricka upp-.-
nej nu måste jag skynda mig ! ska klä på mig & ringa cissi & så åker vi ! :)

ciaaaoo

bild : våras på tomten

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jahaa då fattar jag :P Kanske ska prova det där då :) Har aldrig riktigt fattat det där med tjäna pengar på bloggen grejen så det var grymt bra att du berättade, tack :)

2008-08-07 @ 12:45:21
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0