Skolfotttoooott

nej ush blä katastrof !
nej men helt seriöst så känner jag att det hela gick åt skogen, håret var fel. tröjjan var fel . hade byxor ist för shorts, FEL
sminket kladdades ut & så..
allt pågrund av att vi fottades så sent. - det blir det jag får skylla på . + att alla trängdes framförspeglarna från början så man blev mer stressad än man behövde.

aja, får väl ett gott skratt när bilden kommer. the problemo är bara att hela skolan kommer kunna se klassfottot i katalogen... aja.

jag fick sitta, i mitten med olivia. hade lilla friberg på vänstersida & olivia på höger dåda.

jag fick hålla i olivias hand & fridas som stod över mig, kommer säkert se lite roligt ut eftersom jag håller handen på axeln lite konstigt. men jaja - bara 8ans fotto. nästa år blir de spex !


nu ska jag ta något att äta tror jag, & sen bara " chilla" lite ... haha

Kommentarer
Postat av: Denise

tack kul att du gillade dom :)

Fint namn du har btw ;)

2008-08-25 @ 19:12:33
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja precis, alltid kul att hitta tjejer som heter Denise :D Finns alldeles för få men det gör oss lite extra speciella ;)

2008-08-25 @ 23:05:44
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0