väntar...

jo just nu sitter jag & väntar på frida & sanna . vet inte när sanna kommer men frida kommer kl 21.
visst lite långt att vänta kanske. men jag har inget annat att göra (A) .
sanna gick hem för några timmar sen - hon skulle tvätta & äta . hihi

Jag duchade nyss & har använd massa ansikts saker idag :)
just nu sitter jag och chattar lite med olika folk, & läser bloggar :)
har just gått igenom alla mina nära & käras bloggar, så nu ska jag nog kolla in kenzas & några till.

hoppas alla haft en bra sistasommarlovsdag ( dom som börjar i morron ) !


ciao sålänge <3


bild: från i början av sommaren . jag olivia & cassi

jag oliva & cassi

Kommentarer
Postat av: Liia

Fina bilder:P, glöm inte att jag driver på den första, haha;)

Ses imorrn, puss

2008-08-19 @ 22:17:58
URL: http://finaliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0