biobiobio

Hejsan allihoppppaaa.
Idag så vaknade jag vid typ halv 11 och då blev det frukost.. ( så ovanligt.. hoho)
Jag ska nog ta och läsa lite från " när jag hör din röst " nu och sen ikväll blire bio igen ! wuuho !
såklart ska vi se Twilight igen (A) , för den är ju seriöst tidernas bästa film :) , vet ännu inte om frida ska hänka, men jag och sanna ska iaf gå ! :)
dt är bara att smsa eller ringa om nån vill hänka :)
nu ska jag gå och kläpå mig något varmt ! ha det bra !
idag åker ju jossi till amerikkaaaaa, jävla lyckost ! haha :) <3
+ i jannnnnuari är min blogg typ... 1 och ett halft år gammal i think :)
jag gjorde den den 26 Juli 2007

juste ! ändrade designen lite igen.. hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0