blogg fixande

hej! , har precis fixat en design till Sarah, får nog ändra lite på den senare för jag tycker att jag kan komme på något bättre, men hon verkar ju klara sig undertiden så det är ju bra iaf ! :) hih
idag så hade vi "muffvärkstad" i skolan, vi fick klistra och klippa , limma och tänka, hur vi ville att våran " muff " skulle se ut.. haha inte för jag skulle vilja ha glitter där nere. men det var mycket fina grejor vi gjorde !. sexual kunskap var det alltså :)
I morgon måste jag gå lite tidigare från skolan, eftersom dom kommer hit och ska prata med oss, dom ska ju börja filma på måndag ! .. hihi lite spännande faksitk.
dom kommer vid 3 så jag får väl gå typ kvart i eller något :)
och i morgon ska vi spela upp våran teater.. jag kommer dö .. är så jävla blyg för sånt.. menmen, får försöka

bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0