Hos Ludvig nu!

hejsan bloggen. sitter hemma hos kusinerna nu vi har tittat på tv, pratat och fikat ! ska ner nu igen och hitta på något !
min kusin sitter och typ kastar en bok på mitt ansikte och säger : ÄÄÄR DU RÄDD FÖr BOKEN ? :)
hahah fast han driver, nu komenterar han jossis teckningar hon ritat på min arm.. hahah dem är sååå fina. :)

nu ska vi gå ner och ha det lite mysigt * mohhaaha * c yaah!

I morgonbitti måste jag gå upp JÄTTE tidigt.. haha elr typ 6 kanske. skit tidigt för mig , för jag är van att gå upp typ vid ... 20 över 7 eller nått, men iaf ! .. hihi
nej NU går jag ! tjaaao.
ludde hälsar ! :)


Kommentarer
Postat av: josefine

Hörru mina teckningar är skitsnygga ;) Snälla kan du inte ha kvar dom på torsdag ? :D haha !

<3

2008-12-09 @ 21:09:26
URL: http://jossiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0