JULAFTON

hallå, har inte riktigt haft tid med datorn så kunde inte blogga igår. idag är det då julafton och jag tänkte berätta vad jag fått :)

Ett brunt linne med spets kant
en brun typ kofta
en svart tröja med spetsarmar
ett svart linne med ett " hål " där framme
en svart klänning
en röd bikini överdel med massa fina detaljer ( i love,love,love it ! )
röd bikini underdel
boken (twilight 2  ) när jag hör din röst
boken (twilight 3 ) ljudet av ditt hjärta
en svart stor matta
överkast till min säng
en ljushållare som föresteller en människa
ett ljus
ett fritids-busskort
en valfri navelpicering
en te " boll "
mamma mia filmen



 så.. tror inte de va något mer, eller.. de vare säkert. men jag minns inte haha !
juste ! jag ska få pengar också från pappa typ.


GOD JUL ALLIHOP !

black&white/normal

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild!

2008-12-24 @ 21:47:58
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0