kväll

hejsan bloggen ! , nu har kusinen gått och lagt sig, hehe ... + små barnen . men det var läääänge sen .
Diana har gått ut med de små hundarna nu . ( grisen & stumpan heter dem .. haha )
Kommer nog lägga ut bilder på dem sen när jag kommer hem ! .
blir nog tyvärr inga bilder under dessa dagar jag spenderar här , eftersom jag inte kan lägga in här.. ( ...kan kan jag , men jag har inte med mig de sakerna ! ) .
kort tid har gått, men jag saknar fan redan hemmet.. haha fast det är riktigt skönt här !
i våran " lilla rum " som vi ska sova i finns det en 46 tums tv ( tror de va 46 ? .. haha har noll koll på vad det exakt var )
tror vi snor den sen, eftersom dom har en typ 50 i vardagsrummet. lite små avis faktiskt.
Nu ska jag kolla om någon rolig är inne på msn , så jag kan vara lite jobbig och skriva som fan till den. hehe! :)

vi höres i morgon i think ! kisses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0