måla måla måla , och slipa

ååååh jag dör snart. mina händer brinner nästan efter allt slipande, igår drog vi bort alla mattor på golvet ( asså i mitt rum )
hade ju en plast matte typ som golv ,och under det var det ett till " matt golv " som jag fick rycka bort. och efter det golvet fanns det massa lim eftersom dom limmade dit golvet för lääänge sen, så jag har slipat i säkert tio timmar i helgen.. haha nej inte direkt men nästan, nu har vi iaf MÅLAT ! golvet. hahah vi är lite cp (A) .. målade nyss 3 tavlor oxå . lägger in bild på dem sen :) lägger in bild på mitt rum när det är klart me. ska göra brun och lite afrika style. men just nu blir det inte så mycket afrika. dt kommer efter jul när jag fått saker och pengar :) + att jag ska få masker ( kanske ) från elfenbens kusten :) fun! :)
nej nu ska jag iväg och måla mera ! tjiiing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0