Min önskeplåtning!


Min önske plåtning skulle nog vara, hm, mycket färg ( som tex de där bilderna på läppar, när en mun är målad i flera coola färger, nästan som godis! . ) eller så skulle jag vilja ha den där mer raka stilen,. en cool frisyr med kanske en utstickande sminkning som verkligen säger PANG ! .
jag skulle vilja fottas i en studio tror jag, eftersom det värkar lite extra roligt ! jag skulle vilja se hur man skulle kunna leka med mitt utseénde och göra det så annorlunda som möjligt. En Ball Snygg & Häpnande look skulle göra susen !
väldigt fresch and sexy, haha nej men typ som andra bilden på ( HANNA BJÖRKSTEDT ) bilden här ovan! . lite sådär fantasy! ojoj finns så mycket roligt man kan tänka sig . men ja där är lite av tankarna som snurrar runt i huvudet !
jag gillade även den stilen Lisaplace fottades i ! riktigt fint ! gillar när det är lite lyxig, gillar när det är lite läskigt och även det där fantasy. en sak jag konstigt nog gillar starkt är dt där med " brides of dracula " haha vampyrer, konstigt nog. men det är riktigt ballt med frisyrer, den vita läskiga hyn och kläderna och allt ! + att man vill ha något man kan ha på bloggen ! :)


jag som blond

Kommentarer
Postat av: okänd men du vet säkert

fin bild denise

2008-12-13 @ 19:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0