morgondagen

sådääär, kollade nyss på ett gammalt avsnitt från top model 9 , där de ska typ vara " kinesiska "
i morron blir det ju shopping. och då ska jag köpa massa saker till mig själv ( julklapps pengar jag fått från typ pappas sida så jag får med julklappar, de vet ju inte riktigt vad jag vill ha så jag får köpa själv :-)
Fick present kort på ginatricot från Mollie & wilma, mina små kusiner :) hihi tackar ! och pengar från Gammel farmor :)
ska också få pengar till navelsmycke av min andra kusin i morgon ( också pågrund av rädslan att köpa fel till mig så jag får göra det själv )
juste ! läste ju ut boken idag oxå , blir så sur när mamma tvingar mig sluta läsa för ett tag.. haha dt känns så konstigt att skriva att jag läst, eftersom jag typ alltid hatat böcker :p .. .iaf, den är slut och jag tycker delvis att filmen är bättre. men ändå finns det ´ju små saker som de hoppar över. men jag tycker att hon som skrev manuset till filmen har kommit på så bra ideer med att sätta ihop den ! grymt duktig. Jag tror jag ska gå och se den igen snart. eftersom jag fick rea pris på att se den på bio :) !

4 boken kommer ju ut på svenska i mars typ.. så dt är bara att vänta :) nu ska jag vara inne lite på datorn för det var länge sen ! .. hörs <3


höhöh hade tråkigt, och tyvärr tänkte jag inte på det omsorgsfulla sättet personen håller i äpplet.. därmed råkade jag " hålla för hårt " så då ser händerna nästan fyrkantiga ut.. haha. men påminner iallafall lite.. + att jag la till mitt namn eftersom det står olika på nästan alla böcker där nere ( på min står det " utökad version - Edward berättar om första mötet med Bella "

ciao !

Kommentarer
Postat av: josefine

har du ritat den där ? :S <3

2008-12-22 @ 18:30:50
URL: http://jossiws.blogg.se/
Postat av: Denise

neej.. haha jag tog kort på mig själv. men äpplet har jag " ritat :P .." haha det var typ gult så jag har ritat på det och typ målat kuggning och så för de ska se värkligare ut .. :P <3

2008-12-22 @ 19:18:45
URL: http://dezzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0