pepparkakshus

ja idag började dagen vid typ halv 9 .. mamma gick upp och då vaknade givetvis jag oxå. Jag tog upp min bok som jag la precis bredvid mig, vid sängkanten. läste lite och gick sedan upp och åt frukost. Jag försöker att sakta ner på läsandet eftersom jag har cirka 3 dagar kvar innan jag får öppna nästa bok . Tanken på det får mig nedstämd. Det är också väldigt svårt att " sakta ned " läsandet. eftersom jag ytterst bara har kanske 100 sidor kvar av den 450 sidor långa boken , har oxå fått höra att fyran har 700 sidor, mamma tänkte införskaffa den engelska versionen till mig så jag kan läsa den innan den svenska. Om jag nu skulle vilja ha bådedelarna. Blåtta tanken på att den fjärde filmen kommer ut när jag fyllt arton är inte så rolig. Nej nu ska jag börja läsa igen , har precis gjort klart årets pepparkaks hus - eller bör jag säga " pepparkaksborg ". Såg även lite på Grinshen idag, hur den nu stavas.

Hör av mig senare. just det ! på Tisdag åker jag med mamma till Skärholmen för sista julhandlingen ! . ha det bra ! tjingeling !

Kommentarer
Postat av: josefine

haha okej :P skulle också vilja sett den <3

2008-12-21 @ 22:44:01
URL: http://jossiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0