Twilight !

åååh jag är helt fucking besatt ! såg ju på Twilight igår med några´, och jag hade inte läst boken innan ! ååh jag blev så kär. den är fan seriöst bättre än titanic ! Så idag när mamma och jag skulle köpa julklappar så köpte hon de 3 böckerna. den fjärde har ju inte översatts än. så nu läser jag den första.( den som heter då Twilight ) och jag är väl lite små sur att den inte är som filmen exakt. men den är ändå bra ! fan va jobbigt att vänta tills tvåan kommer ut på film  New moon , heter den ! jag får seriöst damp om inte alla böckerna blir film ! .. allafalls kulle bara höra av mig!  Klädde granen idag ! rekord tidigt, mamma brukar alltid vara så nojig med att man tar fram & kläd dagen innan.. menmen dt behövs julstämming  ! ... nu ska jag läsa ! .. har vara hunnit till typ sida 100 så jag har mycket kvar !... lite smått irriterad över att jag inte får öppna 2an eller 3an försn julafton .. TJO !

svar till anonym :
asså det syns ju.. jag testade att ta ut den bara för att kolla om den gjorde ont... men nej dt gjorde det inte.. men asså det syns ju ? typ som när man tar ut hålet i öronen , det är ju inte så jätte fult . men såklart mycket finare med smycke eller utan hål .. asså om man ska tabort ! .. om du fattar.. hahaa jag e helt stressad nu ! .. måste fortsätta.. vill verkligen veta vad som händer efter filmens slut ! bye <3'

jag blir nästan chockad hur snygg hon är när hon är tillfixad ! :O 
här är de båda två  Bella ( kristen ) & Edward ( Robert ) 

ps ! vet nu att andra filmen " new moon " har premier den 20 november 2009 ! ds.

Kommentarer
Postat av: matilda

Va oxå och såg den igår , Blev oxå helt kär , den va skit bra , kan inte vänta tills tvåan :D

2008-12-20 @ 19:39:17
Postat av: Anonym

kan du visa bild

2009-01-05 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0