1/1

Jaa då var allt på nytt igen, 1 januari. kan fortfarande inte fatta dt. känns absolut som dezember, eller inte änns det faktiskt. eller jo lite för nu kom ju snön iallfall! haha nu vill jag inte ha den ! kommer säkert bli snö till juni eller nått skit nu.. buuhore! .
jaja men idag så typ sov ju flipps här, eller sov &sov dt var ju nyår så hon var här iallfall! hade väl rätt kul :) sen typ ttog vi massor av kort, haha ingen som jag blev nöjd med precis, men dt är inte ofta jag blir nöjd haha ! .jaja vi gick & la oss rätt tidigt. men det var itne kul längre helt enkelt. vi loggade ut från datan vid halv 4 typ. och sen vaknade vi typ 10.11 haha (A) min mormor gjorde frukost & köket är precis brevid mitt rum så man vaknade av allt stön& slit av tanten haha! , sen så åt vi frukost & satt oss vid datan igen haha,, sen gick vi ner & typ dansade av oss lite sen gick vi upp till datan igen & var inne ett tag, sen kom sanna & vi typ åt alla chips& ¨sånt som var kvar.. men vi lyckades inte vi har typ 3 påsar kvar hahah ! men vi drack upp allt iallfall ;).sen typ så gick dom & så att jag vid datan, där jag sitter nu med bara mig själv., puuh lite skönt jag är så trött.
hör av mig senare nån gång, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0