12/1

För låt blogg, men jag orkade itne skriva men jag skriver lite kort om idag & igår.
11/1
Jag hade dans sista lektionen i skolan, efter dt gick jag & sanna hem till mig, drack te kollade på tv & sånt mys :)
sen åt vi mat & sen gick vi en mysig " promenad" till sanna , där var vi ett tag sen mötte vi fripps & flipps vid loffes grill :) vi va lite i stuvsta sen gick vi hem till filippa där typ snackade vi massor & draack mera te :) vi kollade på lets dance & sen gjorde vi lite mer saker, ca kl 22 så började jag & sanna gå hem till henne där typ gjorde vi smoothiiiee ! :) & vi maserade varan konstigt nog.  men dt behövdes värkligen jag hade typ jätte ont ! haha sen va vi vid datan ett tag & sen gick vi & la oss.
12/1
i morse vaknade jag & sanna ganska tidigt. ca 9.30 tror jag, vi gick upp ca 10 min senare, åt frukost & så. sen satt vi vid datan ett tag & sedan klädde vi på oss. sen vid 1 tiden gick vi till stuvsta tog tåget till centrum & träffade angelica där, vi gick runt ett tag & sen gick vi upp till angelicas lägenhet & hade lite kul framför datan (A) haha älskade datanördar :)
sen typ gick jag hem vid 6 & åt sen typ sitter jag här :)
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0