13/1

hejsan, idag så åkte jag& angelica till centrum, vi satt på daaaoonken & då kom Issawbelle@ & hennes vän " Linda tror jag hon hette :$". vi satt & pratade där i ca 1. & en halv timma. sen gick vi till några affääärer & titta. sen tillbaka till donken för att fortsätta att sitta & prata. efter ett tag gick vi till food market & jag köpte en läsk (AA) hah
 sen åkte jag bussen hem & dom andra gick hem till sig själva. sen när jag kom hem så åt jag , dushade & konstigt nog fixade om vårat badrum. dt var så hemskt fult tyckte jag. så jag försökte fixa dt som gick att ändra .  dt blev sådär, orkade inte ändra så mkt så jag fixade mest i skåpet.  efter det så typ gjorde jag te & macka & satte mig vid datan, den hakkade som vanligt & jag blir skitsur att internet laggade. efter ett tag fick jag igång det & sen dess har jag suttit här & bara gjordt dt vanliga  . :)

ssees :) §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0