19/1

Hej, jag har inte orkat skriva på några dagar:
men igår så va jag i skolan som vanligt, jag filippa & sans gick hem till mig, packade lite kollade på massa gammla skolfotton & sen åkte vi hem till filippa, där väntade vi på frida & sen så åt vi pizza där, vid 9 tiden gick vi ut & träffade Pb Fredde & Ande ( ande & fredde gick i sannas förra klass. likaså med PB men han går i vår skola nu :) om nån fattar haha ! )  aja så vi gick runt ute & gjorde typ inget ett tag. sen gick vi hem till sanna . vi satt mest & snackade & kollade på bilder. sen gick killarna vid 11 tiden för dom blev tvugna.. haha .
sen typ gjorde vi inte så mycket mer.
Idag vaknade vi hos sanna, åt frukost. kollade på film med Pb & fredde & sen hade jag & sanna dans.
första gången på den här terminen faktiskt.  var väl rätt okej.
sen följde sanna med mig hem & vi drack smootie :) med jordgubbs smak :) vi dansade lite & va inne på datan.
& nu sitter jag själv. pendlade lite mellan datan & tv:n. men nu ska jag fika & vara inne på datan :)
puss §


Kommentarer
Postat av: Oskar

jag är fett söt :D

2008-01-21 @ 21:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0