23/1

Jahapp,, igår var jag sjuk. & idag .
så kortfattat
22/1 .
vaknade vid halv 10 tiden av att sanna ringer hem till mig & undrar varför jag inte var i skolan hah :)
jag satt vid datan sen tv. sen datan sen äta sen data sen tv sen sova . hah a
23/1 jag vaknade vi 10.06 tror jag, kollade lite på tv åt frukost sen lite data i typ 2 sekunder, sen började jag konstigt nog städa mitt rum. började typ kl 10 och blev klar vid 20 tiden.. fyfan hahah ! men det behövdes.. även om dt inte är nån skillnad typ.. haha :)
sen ja datan nu inget mer intressant har hänt. .. eller jo jag hittade min ansiktsk mask när jag städade så jag har använt den nu :)
kyyss.

Kommentarer
Postat av: rohit

du älskar mej

2008-01-24 @ 12:52:39
Postat av: Anonym

-

2008-02-07 @ 20:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0