3/1

Jah idag så vaknade jag upp hos frida, som sagt så hade ju jag & bbewst@ sovit hos henne, igår på kvällen gjorde vi väl dt vanliga. tog kort  & kollade på nån film.
i morrse vaknade vi väl vid typ 10 . typ började fixa oss lite & åt frukost :), sen så vid 11 dampade vi lite uppe bland säängarna & typ skrattade reäält mkt . sen så åkte vi buss & frida gick av i stuvsta , hon skulle till sanna & filippa. men ajg kunde inte följa med för jag hade bestämt med karlsson att vi skulle träffas :) så hanna följde med mig hem & vi hade fått en ny tv hos mig :) jippi hah men sen när karlsson kom gick Hanna.
och karlsson & jag typ tittade på tv med mig sen hade han fys träning, och då gick han nyss dit & jag sitter vid datan nu och skriver i min blogg :) höres mera senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0