5/1 6/1 & 7/1

föörlååt älskade blogg ! men jag har inte haft tid att skriva.
hmm får se vad jag minns .
5/1
jocke karlsson & frida var här. sen gick jocke & karlsson. sen spelade jag & frida in en film " haha " sen kom angelica , frida åkte hem jag & angelica gick hem till henne & hon packade sin väska & vi spelade ett spel som heter FARCRY (A) haha jäkla skjut spel haha dt var faktiskt jätte kul :)
sen gick vi hem till mig & så sov hon här! :)
6/1
vi vaknade ca 11.30 senåkte jag & angelica till centrum & mötte frida & filippa, dumma som vanligt glömde alla att dt var grön dag så vi gick in på food market & då köpte jag 2 filmer som vi åkte hem till mig & tittade på , frida hade inte tid så hon följde inte med. jag angelica & filippa kollade på den ena filmen sen åkte angelica & jag & filippa såg den andra också :) dom var jätte bra (A) sen typ åkte filippa hem & så vidare.
7/1
Idag vaknade jag kl halv 12 occkså . började fixa mig gick till karlsson vid 12 var där kollade på The Heartbrake kid eller vad den nu heter. den var lite rolig faktiskt :) sen typ gick jag & mötte angelica vid 4 och vi gick till simhallen & njöt av ång-bastun & typ badade lite. dt var jätte skönt att typ bara ligga och flyta där. jag behövde värkligen slappna av för dt är ju skola i mrrn ! HJÄLP ! haha och jag är ju en vattenmänniska så dt var alldeles perfect :) så jag kom  nyss hem där ifrån & nu sitter jag vid datan som alltid :) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar så rolig o snäll! Skulle va kul att ha en kompis som du. xD

2008-01-08 @ 15:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0